Svar.

Shoo Bree! Är i skolan.. Vi håller på att skriva faktatexter. Jag, Olle & Greta skriver om Japan.
It´s booring to be here. Men efter skolan ska jag, Maja, Maggis & Laura gå ut och handla julklappar
åt olika människor :) Och vi kanske ska göra en till sak efterskolan också, men det är HEMLIGT!!

Sen ska jag sova hos Laura. Hehe, är med henne alot now. Hon ska föresten kanske börja blogga
med mig och Marina i denna blogg. Funny Funny! LIM FOREVER ♥ (Laura, Iris och Marina)


Anonym
om @ Laura´s place.:

Hej Iris! kan inte du lägga ut bilder från när du red i Portugal??


Svar: Jag ska lägga ut bilder, jag har bara inte haft rätt tillfälle. Det är ganska många bilder och jag kan inte ta alla så jag måste ju välja ut några också.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0