@ Laura´s place.

Hejsan ;)
Igår kom jag hem från Portugal..
DEt var helt SJUKT fina hästar och bra instruktörer där.
Jag har lärt mig jätte mycket. Jag hoppade 1 gång/dag
och därför känner jag mig mycket säkrare.

I alla fall, idag var det ridning på Enskede. Vi skulle hoppa
och jag fick Faramir. Det kändes VÄLDIGT konstigt eftersom
jag har ridit stor häst i en vecka så kommer jag till Enskede
och får rida en av de minsta ponnyerna. Det gick faktiskt
ganska bra, hopplektionerna i Portugal lönade sig :D
Vi hoppade studs i dag, först 1, sen 2 o sen 3!
Jag tror faktiskt, om jag får säga det själv att jag klarade
alla hopp väldigt bra. Det var typ bara 1 vi kom för segt på
och 1 vi kom för snabbt på..

Jaja, som rubriken lyder så är jag hos Laura. Vi har ätit och
nu sitter jag här medans Laura steker pannkakor! *mums*


Right now ♥


Kommentarer
Postat av: -

kan du inte lägga upp några rid-bilder ifrån portugal? :)

2010-12-14 @ 11:30:46
Postat av: Anonym

Hej Iris! kan inte du lägga ut bilder från när du red i Portugal??

2010-12-14 @ 18:22:40
Postat av: Li

åh va roligt!

jag saknar att hoppa min lilla hopponny :'(

2010-12-14 @ 21:45:27
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0