walking away

Hey people!
Det här blir nog mitt sista inlägg! Föralltid. Rätt skönt faktiskt. Vi har inte funkar sådär jättebra tillsammans. Vet inte riktigt varför. Men ärligt talat vet jag inte om jag VILL att det ska funka. Vi har alltid sett ut som den "perfekta trion", jag, Iris & Laura. Men ärligt talat är vi inte det. Vi är så sjukt olika varandra man kan vara, och i vissa situationer är det bra, men inte i vår tyvärr. Jag tror absolut inte att det är Iris & Laura det beror på, utan MIG. Jag passar inte riktigt in i deras perfekta cirkel, men det är helt okej för mig faktiskt, jag har det jag behöver mest i livet, och vänner kommer och går. Det har hänt så mycket de här senaste månaderna att jag börjar undra om jag har drömt hälften, det är helt sjukt. För ett halvår sen gick mitt liv ut på.. Nej, jag vet inte ens vad det gick ut på. Nu handlar allt bara om att hitta tillbaka mig själv och bli lycklig igen. Jag vill bara säga tack till några vänner som alltid funnits där för mig:
Josefina
Malina
Kim
Nicole
Cassandra
Åsa
Diza
och Cinderella såklart.

Jag älskar er sjukt mycket, och ni har hjälpt mig genom allt och funnits där hela vägen. Tack. Jag hoppas ni har det bra! Vi ses någon gång i livet.puss





Kommentarer
Postat av: Cassie

<3

2011-01-16 @ 00:14:34
URL: http://saracassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0