Längesen

Oj, längesen här..
Förlåt att jag inte bloggat men jag har inte haft någon större
blogglust på sistone. Men nu ska det bli ändring på!

I måndags, red jag.. Jag red Robin och det gick väll sådär. Han är
SÅÅ jobbig i galoppen på volten! Han bara vänder in och Lillis
skriker ställ och håll ut och sen bara... BAJS!!! Ursäkta min lilla
damp där men han är jobbig. Men jag gillar honom endå. ;)

I tisdags, skulle jag ha ridit men det blev något mysko så jag
fick inte rida :( Men sen följde jag i alla fall med Laura när hon
skulle rida på Ågesta. Jätte fint stall, och jätte gulliga ponnys.
Några bilder kommer.

I dag,
så var jag och Laura och letade efter nya skor till mig..
Det gick ganska bra och min mamma ska gå och köpa de imorn.
Sen gick vi hem till mig och flummade skit mycket. Vi chattade
med roliga människor på facebook och spelade Winter Bells :)

Aja, bilder kommer nog <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej ! Vem har gjort er design, behöver en ny...?

2011-01-13 @ 09:37:47
URL: http://misselfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0