Ryttarstadion

Helo.
Idag var jag på täving med Ture och Carro. Elr det var fler med,
det var Carro på Ture, Maja på Zero, Frida på Dione, Elli på Phantom
& Mickaela på Domena. Jätte rolig dag :)

Det började med att jag var tvungen att gå upp kl 6.. (JOBBIGT!!)
I början hjälpte jag bara Elli när hon knoppade Ture. Sen började vi packa
in alla sadlar, träns mm. Och sen var det in med hästarna. Och Ture
skötte sig faktiskt jätte bra i transporten! Men sen bar det av till
ryttarstadion. När vi kom fram var det lasta av hästarna skit snabbt
och på med sadel och allting i rasande fart.
Och sen var det bara att gå i djupsnö i typ.. LÅNGT! Först gick man till
framridningens ridhuset. Frida ramlade tyvärr av på framridningen.
Det var lite kul för Bebbe såg inte det! Han bara "OJ? Vad hände nu då?"
Hehe, men sen på banan så ramlade Fridas stigläder av så då kunde
hon typ inte hoppa mer. Men Carro vann i första klassen :D Tummen
upp för det! Sen så gick jag lite med Ture och så.. Och sen blev det
nästa klass. Och då anar ni inte vad som hände! Då kom Erik Askered
med sin häst och frågade ifall jag kunde hålla i hästen! Jag bara okej..
(För er som inte vet så är det han som har bloggen http://equestrianguys.se/)
Och sen gick han in i ridhuset och gick banan. Och då kom någon annan
och tog hästen. Men i alla fall.. I andra klassen så gick det inte lika bra. Mickis
ramlade av och Ture vägrade mm.. Jaja, men sen fick vi åka hem :D

Nu orkar jag inte skriva mer så hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0