Menar du det? MEN JAAA.

howdy people!
JAG STÖR MIG PÅ SÄMST UPPDATERING FRÅN MINA MÄNNISKOR.
Okej, ska kanske inte säga något själv, men jaja, bättre än de är jag iaf.
Lite om hur det gått med cindy:
Började ju skritta henne på julafton. Hon har varit väldigt pigg, men ibland kan hon stanna mitt i allt, så hon rusar på som fan, men helt plötsligt gör hon halt, så hon är liksom pigg men ändå inte. typ. svårt att förklara.
Iaf, jag började trava henne efter nyår och hon är jätteglad. Mer finns det väl inte att skriva om henne..
Juste! Har ju fått medryttarhäst, Lupin. Han är lite fullblod & så är han Vivaldi. Sjukt fin. Fux med bläs. Underbaring där, ska åka och löslongera honom på fredag. Wish me luck.
Och en liten Hiss&Diss:



♥ MEDRYTTARHÄST
♥ Vänner som alltid finns där för en


• Folk som snor alla 1000000000 hovkratsar jag köpte när jag va typ... 9
• Ridskola
• Ex-pojkvänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0