Dissad av laura + ny skola + bildbomb

Shooo!
Ridningen igår gick fint, Krut kämpade på och tillslut blev jag riktigt nöjd, och det verkade Lillis me! Förutom skänkelvikningarna åt ena hållet, då jag precis hade gjort illa mitt knä och kunde inte köra på lika bra, så han gick nästan rakt fram, men JÄVLAR vad det gjorde ont i knät! Aja.
Laura dissade mig igår, vi hade bestämt kl 12 i stallet och jag kom dit då, men då kom inte laura förrän typ 3 för hon va me iris :s blev fett ledsen :c DU ÄR DUM LAURA, DU KUNDE IAF MESSAT >:(
Jag hoppas jag kan rida imorgon :) (kunde inte det idag pga mitt knä, så vi får hoppas det blir bättre snart)

Idag..
Så var det första dagen i min nya skola, det va trevligt. Helt okej skola med trevligt folk, hoppas det fortsätter såhär! ;)

Juste! PÅ LÖRDAG ska jag dra ut och åka skidor, TAGGA! Men det beror också på mitt knä hur det ser ut.. Fråga mig inte vad jag gjort :$
puss

gullet, jag älskar dig.♥

Om livet känns tungt och om dagarna inte blir som man vill.... Då är lösningen att se livet som en hanhund: Kan det inte ätas eller sättas på, så pissa på det och gå vidare


Kommentarer
Postat av: Julia

Marina! den översta bilden på dig och Cindy :O gosh så fin <3

2011-01-11 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0