All I want is you..

Hejsan svejsan :)
Idag har jag varit i skolan och i stallet. Som vanligt alltså.
I skolan gjorde vi inte så mycket. Men jag tog lite bilder.

Olle!



Olle igen.                      Olle sjöstjärna :)


Coolingarna Olle och Charlie! :)

Iris & Olle ♥

Hehe :D


När jag kom till stallet så åkte jag med Elin hem till henne typ det första vi gjorde.
Hehe :) Vi skulle hämta pengar hos henne. HON BOR I ETT HUS MED 12 VÅNINGAR!!!!!
Jag visste inte att det fanns hus i sverige med så många våningar?
Jaja, sen bara gick vi runt lite.. Jag skötte Ture mm..
Bilder:


Elins 12 vångshus!!!


Elin på perrongen i väntan på tvärbanan :)
Elin ville inte vara med på bild :(

Jaja.. Måste gå typ nu. Marina kommer med mer inlägg snart hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

coolaste bilden på mej o olle jö! ;D

2010-11-23 @ 22:04:38
Postat av: Olle

C00laste bilden på mej och Charlie jö! ;D

2010-11-24 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0