Svar på frågestunden.

MARINA
Hur länge har Cindy skrittats nu? Hur länge till ska hon skrittas? :)

sv: Cinderella har nu skrittats i 4 dagar. Hon kommer nog skrittas ett tag till, då hon precis börjat gå igång.


vilka är dina bästa kompisar i stallet?

sv: Laura, Iris, Josefina & Maya :)

skriv om varje person och hur ni träffades


sv: Laura träffade jag efter sommaren när hon började i Iris grupp på måndagar kl.4 som jag senare också började i.
Iris träffade jag i väntan på att en rykttävling skulle bedömas.
Josefina har gått i min paralellklass i 10000 år.
Maya och jag red i samma grupp ett tag på fredagar.


hur länge har du ridit?

sv: ca. 7 år

tycker du att du är bra på att rida?

sv: det finns vissa stunder då man tycker att man suger, och vissa där man faktiskt tycker att man gjorde bra ifrån sig. Så är det väl med alla?

ska du skaffa häst?

sv: i framtiden, ja.


ska du skaffa medryttarhäst?


sv: har redan

vilka är dina bästa kompisar i stallet?

sv: Iris, Josefina, Laura och Maya


vad vill du jobba som?


sv: oj herregud.. jag har ingen aning, måste tänka lite på det :)

tycker du att du rider bra?


sv: se ovan

vilket märke?

sv: 3

LAURA
hur länge har du ridit?

sv: En termin på ridskola i stan och sen typ 4 sommrar + massa lov på gotland med ridläger osv

har du häst?


sv: nej

medryttarhäst?


sv: nej

hur känner du Iris och Marina?

sv: Iris och jag har 'alltid' känt varandra. Eftersom att min kompis Molly gick i samma klass som henne så vi träffades då och då. Sen började vi i samma ridgrupp.
Marina-Se ovan


hur många gånger i veckan rider du?


sv: 2 gånger

rider du bara på enskede?


sv: nej


om du rider på nått annat stall också, vilket är bäst?

sv: Båda :)


Laura vill du göra en header till mejj jag digger verkligen eran(a) älsakr er alla !<3

sv: Jaa vi tar det på mejl :)

ENSKEDERYTTARNA
HAHA hur många läsare har ni? ;P

sv: ca 40 unika per dag

Heeejsan :)
Undrar vem som har fixat eran design och header liksom.
Pussar och Kramar, <3


sv: Laura har fixat det. :)




IRIS SVAR KOMMER SNARAST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0