Några saker du kanske inte visste!

♥ Jag är 98:a

♥ Jag har getingfobi (bokstavligt)

♥ Jag har bollfobi (dvs att jag är rädd för att få bollar på mig)

♥ Kastor är den bästa hästen i världen !

♥ Min favoritmat är spaghetti med köttfärssås

♥ Jag hatar snö

♥ Jag har 3 halvsyskon

♥ Min högsta dröm är att skaffa häst,

bo på landet och ha folk som jag älskar runt omkring mig !

♥ Jag haaaatar folk som luktar svett (oh fyfan)

♥ Jag älskar choklad !

 

Haha just nu älskar jag bara att blogga !


FÖRRESTEN! GLÖM ABSOLUT INTE ATT STÄLLA SÅ MÅNGA FRÅGOR NI KAN FÖR DET ÄR NÄMLIGEN FRÅGESTUND! LÄS INLÄGGET LITE LÄNGRE NER.

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det Kastor från Taffsnäs?

2010-12-22 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0