I close my eyes, and pray

HeLo ;)

Idag var det ridning, som ni kanske vet.. Jag red Robin och
det gick super! Elr för att vara Robin (när jag rider) var det bra :)
Vi fick rida självständigt och då försökte jag öva på att han skulle
vara snabb och lyssna för hjälperna, så jag försökte öka och
minska på långsidorna alltså.. Det gick väll sådär. Men men..
Ni hörde ju att Marina ramlade av, så jävla snyggt :D
En kullerbytta över Zidanes hals bara sådär :) Verkligen en 10
poängare!!

Jaja, väntar på att Savannah ska fixa bilderna så ska jag lägga upp de :)



FÖRRESTEN! GLÖM ABSOLUT INTE ATT STÄLLA SÅ MÅNGA FRÅGOR NI KAN FÖR DET ÄR NÄMLIGEN FRÅGESTUND! LÄS INLÄGGET LITE LÄNGRE NER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0