Heyo people!

Kom precis hem från stallet. Vi hoppade och jag fick gamal. Lillis kom som vanligt 10 i, och då fick vi banan. Alla skyndade sig att bygga fram och vi va klara runt hel. Alltså när vi skulle rida, och DÅ fick vi hästarna. Som tur är så är ju alla sadlade, men när jag frågade om häst, så hade vi tydligen en häst för lite, så jag fick gamal som fortfarande va UTE I HAGEN. Så Elin fick springa ut och hämta gamal medans jag och iris stog berädda med sadeln. Helt sjukt panikit.
Men iaf så hoppade vi studs, först 1, sen 2 & sist 3. Gillar inte gamal, han är så ostadig. Han hoppade för tidigt på nästan varje hinder, och om han inte gjorde det så vände han och hoppade precis på kanten av hindret, eller så hoppade han inte alls. knepig häst det där. men iaf, sen mellan hindrena så gjorde han något konstigt jämfotahopp, skitskumt och jag kom ur balans. han brukar inte vara sådär när han hoppar, men han va väldigt spänd kände jag. Vi fick 1 bra språng iaf, och det va det sista, när vi kom på ett rätuppstående i galopp :)

That's all for today folks!
love,

Kommentarer
Postat av: frida

marina, röker du?

2010-12-15 @ 18:34:32
Postat av: Anonym

röker du???

2010-12-16 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0