Gymnastik på HÖG nivå :)

Ja, som Laura tidigare berättade så körde jag lite gymnastik på ridlektionen idag. Fick Zidane och han gick jättefint tills han fick för sig att leka galopphäst, han flög iväg, och när han galopperar är det inte svårt att sitta kvar. Men när han stannar och kör ner huvudet så får jag för mig att leka gymnast istället. Så jag gör värsta snygga volten över hans huvud rakt upp i luften. Dock kraschlandar jag på huvudet. Min kropp fick för sig att krama marken. (Torven är ju såååååååå mysig♥). Ja, vad mer kan man säga? Dagen har bestått av dressyr, galopp, gymnastik & JULLOV!

God jul allihopa, puss!


FÖRRESTEN! GLÖM ABSOLUT INTE ATT STÄLLA SÅ MÅNGA FRÅGOR NI KAN FÖR DET ÄR NÄMLIGEN FRÅGESTUND! LÄS INLÄGGET LITE LÄNGRE NER.

Kommentarer
Postat av: miiiiira

haha, snyggt marina!!!! <3 :D

2010-12-21 @ 06:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0