God J... AJ JAG HAR ONT I HUVUDET

Tjosan :)
Idag har det varit rätt chill, vaknade kl. halv 2, vi åt, vi spelade Rappa Kalja, snackade med Laura i en evighet och sen så drog jag till stallet och skrittade Cindy.
Imorgon så blir det SHOPPING på hög nivå, bio med brorsans nya tjej & stallet lite senare. Ska även ringa ett samtal till en tjej som har en häst som heter Lupin som jag ska bli medryttare på (hästen står i min gamla medryttarhästs stall).
Måndag ska jag träffa bästa & sötaste Laura, vi ska båda rida på morgonen (hon privat, och medans skrittar jag Cindy) sen efter ska vi ge varandra våra julklappar och hitta på något annat roligt. Sen kl. 6 rider jag jullovskurs för Lillis märke 4, antagligen på Nisse. (istället för Clara Bergström.)
De närmaste veckorna så blir det: Skritta Cindy dagligen, jag ska åka och hälsa på Lindas nya häst (Bets) och provrida den. (Lupin står i samma stall så hälsar på den samtidigt), jag ska shoppa lite mera, ha fotosession med mamma, få julklapparna från USA av mamma & hennes kille och MASSA MASSA mer!

Cinderella,


Kommentarer
Postat av: Li

Hur länge har Cindy skrittats nu? Hur länge till ska hon skrittas? :)

2010-12-26 @ 16:19:48
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback