яєѕρєкт ♥

Hej..
Idag har jag bara varit hemma hela dagen för jag hade ont i
huvudet. Men jag och mamma har sätt på en skiit läskig
film! Den heter Poltergeist och den var jätte overklig men ändå
skit bra :) Hehe, min mamma tipsar mig om massor av skräckfilmer.
Dels en del som hon var och såg på bio när hon var ung.. Fattar
inte hur man vågar se en skräckfilm på bio.. :S

Imorn är det ridning på Enskede. Undrar vem jag får?
Förresten så ska jag kanske byta från torsdags gruppen till
gruppen på tisdagar (den där jag är ersättare för Li). Irre sa att
jag troligtvis passa mycket bättre i den. :) Men det är bara
kanske. Det kanske inte ens fanns plats.. Men hoppas!


Kommentarer
Postat av: Savannah :D

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!



DU FÅR INTE BYTA GRUPP!!!!!!!!!!!!!! :O <3

2010-12-21 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0