Ekhammarskolan jao

Har varit på möte hos min nya rektor på Ekhammarskolan som jag ska börja på. Verkar jättetrevligt där & det ligger bara 5 min från där jag bor. (Förut tog det 1 timme och 24 minuter för mig till skolan) Enda problemet är ju hur jag ska göra med Cinderella, men när jag får mitt nya schema så får jag kolla upp allt det där & se vilka dagar som jag kan sköta och vilka jag inte kan det & så får jag bara hoppas på det bästa...
Men nu ska jag fixa mammas julklapp, PUSS♥

& så bjuder jag på en liten egopic bara för att jag vet att ni gillart!





FÖRRESTEN! GLÖM ABSOLUT INTE ATT STÄLLA SÅ MÅNGA FRÅGOR NI KAN FÖR DET ÄR NÄMLIGEN FRÅGESTUND! LÄS INLÄGGET LITE LÄNGRE NER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0