Choklad mm<3

Godmorgon!
Haha, är jag den enda aktiva här eller? ;)
Igår bytte jag iallafall lite julklappar med kompisar.

Jag gav:
Febe- En mjölkchoklad+rökelser
Maya- En mjölkchoklad+eyeliner
Blanca- En mjölkchoklad+nagellack
Ebba- En ansiktsmask, hårnålar och nagellack
(vi brukar inte ge varandra så jätte dyra grejer)

Jag fick:
Febe- En mjölkchoklad+en ögonfransböjare
Maya- En puderborste
Blanca- En eyeliner+En mjölkchoklad
Ebba- En geisha-låda

Jag blev ju väldigt glad över vad jag fick! Tack allihopa :D<3
Marina och Iris ska snart få sina :))

FÖRRESTEN! GLÖM ABSOLUT INTE ATT STÄLLA SÅ MÅNGA FRÅGOR NI KAN FÖR DET ÄR NÄMLIGEN FRÅGESTUND! LÄS INLÄGGET LITE LÄNGRE NER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0